mange bjuder



3 picz från manges fekke i fredags. Var en riktigt sjuk kväll av olika anledningar jag inte kan skriva ut här.

På lördan jobbade jag och sen mötte jag upp Johan så drog vi hem till mig o sen fixade jag rockigt smink på honom för på kvällen skulle han på hans kompis b-day firande och det var typ rocktema.

Jag o patricia bestämde oss till sist för att hänga me och kvällen började hos Alex där jag fick agera sminkös åt i princip resten av killarna. Hehe gjorde små stjärnor och målade svart i deras ögon och patricia målade deras naglar. Sedan åkte vi till stan. Förade på Spitfire o sen hängde vi på pure tills stängning typ.

på söndan gick jag på bio me patricia, vi såg Safe House- tung! Idag var jag ledig och hängde me Carro hela dan o vi gick även på stand-up på kvällen vilket var mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0