hejsan hoppsan !!



Välkommen till Pastelle.blogg.se

Jag som driver denna blogg heter Anja och jag är en 21-årig halvspansk stockholmstjej som bott lite överallt men för tillfälllet befinner mig i Tyresö med min kära far.

Jag har jobbat på MQ i 4 år medans jag pluggade. Slutade juni 2011 för att flytta till Göteborg hem till min dåvarande pojkvän eftersom det var rätt tröttsamt att pendla som vi hade gjort i 10 månader innan dess. Göteborg var najs, men efter 3 månaders långt avstånd från familj och vänner pallade jag inte längre och drog hem till stockholm som lycklig och solbrun singel efter en galen sommar med utomlandsresor, skratt och drama och bråk som fick mig att tröttna på kärleken totalt!

Sökte jobb som en idiot, lämnade 200 cv:n personligen i olika butiker under 3 dagar och det lönade sig faktiskt. Jag fick 3 bra jobb att välja mellan. Jag valde jobbet som säljare på Twilfit, vilket visade sig vara ett grymt bra val, trivs jättebra!!

Jag har bloggat sedan 2007 men på en annan domän, men kände att jag ville börja nåt nytt och fräscht. Har alltid varit duktig på att sätta upp massa bilder i bloggen, men hade väl tänkt att det ska vara mer genomtänkta inlägg och bara fina foton i denna blogg..


Jag vet inte ännu hur min blogg kommer forma sig, men jag hoppas på att kunna bidra med nåt roligare än att berätta att jag jobbat och att jag varit och tränat (som lätt blev ett tema i min föredetta blogg).

Jag är väldigt intresserad av mode och smink och är den bland vännerna som får sminka och styla när vi ska ut eller när vi inte har nåt att göra. 

I den här bloggen kommer ni få se grymt mycket modeinspiration.
Jag älskar att förändra mig och har nu kommit in i en era då min stilförebild kommer att va den alltid propra Blair Waldorf (ni vet, sköna brunetten från serien Gossip Girl). Är jättesprallig inför att ta massa foton och klä mig sådär skoluniformspropert och engelskt och ska väl försöka tona ner min solbrändhet, eftersom stilen kräver en blek hudton.

Jag har drömmar om att flytta till USA och jobba och bo där. Eller nåt annat ballt land, men lutar åt det hållet iaf, måste bara samla ihop tillräckligt med cash!

Tills vidare tänker jag inte sitta och vänta på att taket skall ramla ner, så jag försöker väl hitta på så mycket kul som möjligt i min vardag. Utgångar är givna om helgerna och jag är alltid på när det dyker upp nåt.

Åker till Åre om en vecka ungefär och sedan ska jag o vännerna åka utomlands hade vi tänkt, jag är sugen på Kap Verde, men vi får ju se vad folk vill lägga för budget...

Jag är en tjej som ständigt är på jakt efter en skön adrenalinkick och jag börjar bli riktigt uttråkad av att inget händer, och jag har en hel del planer framför mig som ni kommer få ta del av under bloggens gång som kommer leda till nya roliga äventyr.

Har ni nån fråga eller vill kommentera nåt är det bara att skriva en rad bland kommentarerna så lovar jag att försöka svara på allt..

Med hopp om att ni vill komma tillbaks och se mer av lilla mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0