okey okey



fick en kommentar om att min blogg suger, att ja aldrig skriver osv. Och jag kan hålla med dom som tycker det. Under tiden jag hade min förra blogg satsade jag still 1000 och ansträngde mig verkligen med inlägg och roliga skrifter osv. Men det hände nästan aldrig att någon kommenterade och ändå var det ca 300 olika personer som var inne om dagen. Jag bad om lite respons osv men fick det väldigt sällan.

Min dröm var då att min blogg skulle få ännu fler läsare eftersom jag oftast la ner så mycket tid på den och jag tycker själv den var super bra. När jag insåg att så inte skulle ske så tappade jag lite lusten till o blogga. Kul o anstränga sig o lägga ner massa tid när folk ska kunna gå in o underhållas lite, men kan inte ens lämna en kommentar tillbaks. Snålt.

Så nu skaffade jag mig en ny blogg i hopp om att bli mer motiverad och jag ansträngde mig faktiskt till o komma på lite nytt och sätta in fina bilder, men motivationen tröt när jag såg att nästan inga går in i jämförelse med förra bloggen. Plus att jag faktiskt jobbar va 6 dar i veckan o i övrigt försöker jag leva livet och inte sitta klistrad vid en skärm!

Så ligger det till. Vill ni ha fler inlägg så kom gärna med förslag på vad ni vill att jag ska blogga om. ser jag kommentarer blir jag kanske mer motiverad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker faktiskt din blogg är jävligt grym när du har motivationen att uppdatera! Har läst den ett tag, du kan ju lägga upp outfitbilder och skriva om ytligheter samt djupare inlägg?! Hoppas du får motivationen tillbaka! :)

2012-04-25 @ 19:47:06
Postat av: fanny wikström'

Hej sötis! Nu har jag en tävling på min blogg där två personer vinner varsin välgjord bloggdesign gjord utifrån dina önskemål och krav!

Jag har designat till väldigt stora bloggar, och vanligtvis kostar en design från mig över 200 kr, har jättemånga nöjda köpare, nu har du chansen att få en gratis genom att delta! Sjukt enkelt:

http://fannywikstrm.blogg.se/2012/april/designtavling.html#comment

2012-04-25 @ 22:52:23
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: linkisbajsis

Jag tycker att du kan blogga om mig ? och bajskorvar <3

2012-04-26 @ 10:29:08
URL: http://linean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0